Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zapytanie
#9
Oki, wyluzujmy, bo bedziemy sie kopac do konca swiata, albo jeden dzien dluzej.
Nie jestem analfabeta tylko mam klawiarure francuska na lapie.....
Wiem, ze trudno jest cos oszacowac na podstawie jednego zdjecia moge doslac wiecej. Prosze mnie zrozumiec dlaczego szukam pomocy na forum. Jezeli ide do jednego jubilera i Pani oglada pierscionek i z usmiechem mowi ze to szkielko to spoko, tylko czemu za chwile wrecza mi wizytowke jakiegos Pana ktory zajmuje sie skupem bizuterii??? Ok jedna jaskolka wiosny nie czyni ide do drugiego jubilera ktory w swym portfolio reklamuje sie posiadanymi certyfikatami z Antwerpii, czekam ze 20 minut i dostaje odpowiedz; nie jestem w stanie powiedziec co to jest, ok podziekowalem za trud, ile sie nalezy za usluge pytam, nic ale prosze udac sie do tego Pana on napewno bedzie wiedzial. Wizytowka niepozorna adres znam, niedaleko, podjade.... adres prywatnego mieszkania, troche dziwnie ale umowilem sie, wchodze. Pan oglada, dzwoni mowi dwa slowa przedwojenna robota i pytanie mnie czy moge udac sie pod jakis inny adres, nastepnego dnia, czemu nie odpowiadam. To chyba daje do myslenia. Pojechalem w kolejne miejsce z wizytowki, tez mieszkanie prywatne ale jakos stracilem chec wejscia, co za duzo to nie zdrowo...... Moze brzmi to smiesznie ale tak sobie polatalem po jubilerach i dalej nie wiem nic. Nie wiem moze ta branza tak dziala.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Zapytanie - przez pawelgawel2002 - 01-04-2021, 10:37 PM
RE: Zapytanie - przez cactoos - 01-04-2021, 11:50 PM
RE: Zapytanie - przez pawelgawel2002 - 01-04-2021, 11:55 PM
RE: Zapytanie - przez pawelgawel2002 - 01-05-2021, 12:10 AM
RE: Zapytanie - przez cactoos - 01-05-2021, 12:57 AM
RE: Zapytanie - przez pawelgawel2002 - 01-05-2021, 01:15 AM
RE: Zapytanie - przez pawelgawel2002 - 01-05-2021, 01:37 AM
RE: Zapytanie - przez cactoos - 01-05-2021, 01:54 PM
RE: Zapytanie - przez pawelgawel2002 - 01-05-2021, 11:34 PM
RE: Zapytanie - przez kingbabilon - 01-06-2021, 08:14 PM
RE: Zapytanie - przez pawelgawel2002 - 01-06-2021, 09:43 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości