Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GRAWEROWANIE W STALI
#1
Za namową kolegów zakładam nowy wątek pod tytułem GRAWEROWANIE W STALI. Ponieważ jestem samoukiem przedstawię tu jedynie swoją drogę jak dochodziłem do pewnych spraw rozwiązań i narzędzi oraz pokaże kilka moich prac. Nie ukrywam, że liczę na odzew, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz konstruktywną krytykę.

Jeszcze dwa słowa o mnie. Z wykształcenia jestem leśnikiem i nie mam w rodzinie żadnych tradycji jubilerskich, grawerskich artystycznych itd. Grawerowaniem zainteresowałem się po przeczytaniu artykułu o panu Michale Nowakowskim, który rytuje ekskluzywną broń dla firmy James Purdey & Sons i robi przepiękne rzeczy. Dla zainteresowanych odsyłam na stronę www.engraversc.com
Ja swoją przygodę w tym temacie zacząłem niecały rok temu. Po kilkunastu tygodniach poszukiwań i prób zrobiłem swój pierwszy grawerunek i przy okazji wylądowałem na chirurgii z rylcem wbitym w lewy kciuk. Skończyło kilkoma szwami, częściową utratą czucia w palcu ale warto było bo grawerowanie wciągnęło mnie na dobre Uśmiech

To mój pierwszy grawerunek w stali NC6, jak widać daleko mu do doskonałościUśmiech

Drugi grawerunek po tym jak już zaleczyłem dłoń to taki dzik. I tak to się zaczęło. Uśmiech


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#2
Piękne początki a palcami się nie przejmuj, takie kontuzje to norma, ja do jednego palca mogę magnes przyczepiać, tak chirurg przyłożył się do swojej roboty.
Odpowiedz
#3
(05-28-2014, 04:27 PM)Grotek76 napisał(a): Grawerowaniem zainteresowałem się po przeczytaniu artykułu o panu Michale Nowakowskim, który rytuje ekskluzywną broń dla firmy James Purdey & Sons i robi przepiękne rzeczy.

Rzeczywiście, to jest najwyższa klasa, i wzór do naśladowania.

(05-28-2014, 04:27 PM)Grotek76 napisał(a): Po kilkunastu tygodniach poszukiwań i prób zrobiłem swój pierwszy grawerunek i przy okazji wylądowałem na chirurgii z rylcem wbitym w lewy kciuk.