Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciekawy metal, dosyć ciężki, co to jest?
#1
Witam, mój tata znalazł wczoraj w piwnicy jakiś dziwny metal, nie wiem co to jest wygląda mi to na złoto troche, ale nie znam się dlatego chciałbym się tutaj zapytać. Jest dosyć ciężki i twardy. Prosze o pomoc Uśmiech

Załączam obrazy:
http://screenshooter.net/99993457/wiploaw
http://screenshooter.net/99993457/tvlgxwy

[Obrazek: wiploaw]



[Obrazek: tvlgxwy]
Odpowiedz
#2
Tak, wygląda jak złoto stopione na kawałku węgla drzewnego. Trzeba sprawdzić u jubilera.
Jest wysoce prawdopodobne, że to może być złoto, bo po co topić tak inny metal?
Coś więcej o poprzednim właścicielu piwnicy? Może miał tam pracownię?
"Brak poczucia humoru, nie zawsze jest dowodem powagi"   - Antoni Słonimski
Odpowiedz
#3
Niestety juz nic więcej nie znaleziono. Dziękuję za odpowiedź Puść oczko
Odpowiedz
#4
Obawiam sie, ze jubiler moze malo wiedziec. Zreszta skad wziac dzis jubilera - wiekszosc osob na rynku to zwykli sprzedawcy swiecidelek.

Sugeruje isc do Urzedu Probierczego. Inna opcja jest odwiedzenie naszej firmy - mamy wlasny spektrometr rentgenowski i odpowiedz co to jest bedzie w 60 sekund. Usluga jest darmowa.
Odpowiedz
#5
(07-25-2014, 08:48 AM)79diamenty napisał(a): Obawiam sie, ze jubiler moze malo wiedziec.
Zreszta skad wziac dzis jubilera - wiekszosc osob na rynku to zwykli sprzedawcy swiecidelek.

UUUUUUU....... pojechałeś po bandzie
Może nie jest nas już wielu ale paru zostało.
I myślę że jak poczytasz to wiele się tu możesz nauczyć. Bo akurat tu jest nas kilku/nastu lub więcej.
Odpowiedz
#6
Pójście po bandzie jest pozorne. Nie chce robić off topic, ale sam przyznasz mi rację, że rynek w Polsce dominują sieciówki. Tam nie ma jubilerów, są sprzedawcy. Jestem obecnie we Wrocławiu - jak myślisz, ilu w tym dużym mieście jest profesjonalistów? Otóż garstka, tak jak piszesz - paru.

Nie ma się co obrażać, takie czasy, taki rynek i tacy konsumenci.
Odpowiedz
#7