Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kupię "rączkę" do fasetowania.
#1
Witam. Koledzy macie coś może zbędnego w normalnych pieniądzach?
Dokładnie nie znam się na typach tych urządzeń,ale nie chcę raczej chińskiej(chyba że w miarę) i nie taką z gotowymi kształtami.
Najlepsza dla mnie wg. mnie to montowana na stałe na statywie. W ostateczności taka "kładziona" na podeście.
Zastosowanie TYLKO amatorskie.
Odpowiedz
#2
Geodyku, wbrew pozorom wcale nie jest ta rączka tańsza od pionowej kolumny z uchwytem do fasetowania. Też się za tym oglądałem ale w kraju jakieś używane to nie do kupienia. Zostaje chyba tylko aliexpres. Ostatnio u chińczyków kupiłem tarcze z nasypem diamentowym. Spisują się ok. Szkoda że u nas nie można za rozsądną kasę kupić. Owszem znalazłem ofertę na aledrogo ale za taką kasę że u chinoli kupiłem 5 tarcz + dostawa. Fakt że czekałem 3 tygodnie ale doszło.
apsolwent oślej łafki
Odpowiedz
#3
(02-25-2022, 09:39 PM)Mazur napisał(a): Geodyku, wbrew pozorom wcale nie jest ta rączka tańsza od pionowej kolumny z uchwytem do fasetowania. Też się za tym oglądałem ale w kraju jakieś używane to nie do kupienia. Zostaje chyba tylko aliexpres. Ostatnio u chińczyków kupiłem tarcze z nasypem diamentowym. Spisują się ok. Szkoda że u nas nie można za rozsądną kasę kupić. Owszem znalazłem ofertę na aledrogo ale za taką kasę że u chinoli kupiłem 5 tarcz + dostawa. Fakt że czekałem 3 tygodnie ale doszło.

Tarcze i frezy z nasypem robią na Śląsku. Nie mam teraz pod ręką linka. Sam proszek diamentowy jest na Alledrogo. Jak kto ma duszę Adama Słodowego sam sobie zrobi, a jak go stać kupi gotowca.  Ramię chyba da się zrobić, co nie?
"Brak poczucia humoru, nie zawsze jest dowodem powagi"   - Antoni Słonimski
Odpowiedz
#4
Oczywiście że rączka się już od jakiegoś czasu robi,ale w międzyczasie rozglądam się za czymś "oryginalnym".
Mazur,ale ja właśnie chcę taką pionową kolumnę.