Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
szlifowanie i polerowanie zawieszek z imieniem
#2
(01-25-2019, 02:45 PM)luckyluke Witam.Na pralkach wszystko sie połamie,W gre wchodzą polerki wibracyjne napisał(a): Witam na forum Puść oczkollk

Mam pytanie i proszę o wyrozumiałość. Posiadam znakowarkę laserową fiber 30W, którą graweruję w aluminium oraz mosiądzu. Teraz chciałbym kupić mocniejszą maszynę, która radzi sobie z cięciem srebra od 0.7 do 1.2mm. Ogólnie rzecz biorąc planuję wycinać m.in. naszyjniki z imieniem z blachy 0.7 i 1.2mm. Są to drobiazgi i zastanawiam się nad procesem ich szlifowania i polerowania. Myślę, że będzie to ok. 10-20 szt. dziennie +pewnie inne rzeczy. Wycięte zawieszki są małe i myślałem, że może używałbym polerki wirowej do tępienia krawędzi, a następnie może kaskadowa do wypolerowania. Co sądzą fachowcy? Może jakieś inne rozwiązanie? Produkt płaski o wymiarach ok 10mm*40mm, więc myślę, że może być problem z wyginaniem w bębnie. Z drugiej strony firmy, które sprzedają po 4-5zł zawieszki wycinane laserowo chyba nie szlifują ich ręcznie... Proszę o Wasze opinie.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: szlifowanie i polerowanie zawieszek z imieniem - przez tadusz - 01-30-2019, 07:19 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości