Jakie to kamienie? Prosze o pomoc :)
Jakie to kamienie? Prosze o pomoc :)
Ostatnio przy kopaniu rowu natknałem sie w jednym miejscu na mnostwo ładnych na co dzień raczej niespotykanych kamieni. Prosiłbym szanownych internautow o pomoc w identyfikacji Moja dziewczyna zażyczyła sobie bezwzgledu na to co to jest duzy pierscionek z duzym oczkiem
Tak jej sie spodobały
Kamienie mienia sie od oliwkowego przez zielony, niebieski,granatowy az po czarny. Sa bardzo twarde i ostre NIe daja sie zarysowac nożem Zdjecia robione z lampa i bez lampy Prosze o pomoc
Witam Przepraszam ale jestem w temacie zielony Tak zielony jak kamienie ktore ostatnio wykopałem
Ostatnio przy kopaniu rowu natknałem sie w jednym miejscu na mnostwo ładnych na co dzień raczej niespotykanych kamieni. Prosiłbym szanownych internautow o pomoc w identyfikacji Moja dziewczyna zażyczyła sobie bezwzgledu na to co to jest duzy pierscionek z duzym oczkiem
Tak jej sie spodobały
Kamienie mienia sie od oliwkowego przez zielony, niebieski,granatowy az po czarny. Sa bardzo twarde i ostre NIe daja sie zarysowac nożem Zdjecia robione z lampa i bez lampy Prosze o pomoc
Są jeszcze inne możliwości.
Szukałem trochę informacji by mieć pewność i trafiłem na ciekawy artykuł:
http://academia.pan.pl/dokonania.php?id=576
Piszą tam o minerałach znalezionych na hałdzie w Siemianowicach Śląskich.
Ponieważ o większości nawet nie słyszałem trudno mi powiedzieć jak wyglądają. Najlepiej znajdź jakieś lokalne muzeum mineralogiczne i być może ktoś da Ci 100% pewną odpowiedź.