Logo Srebrnie
Wszystko o jubilerstwie SREBRNE FORUM CAŁA RESZTA System zarządzania dokumentacją w firmie

System zarządzania dokumentacją w firmie

System zarządzania dokumentacją w firmie

kister
Złoty
63
12-01-2025, 01:31 PM
#1
Wdrażamy nowy system do zarządzania dokumentacją i wiedzą w firmie. Jak sprawić żeby ludzie faktycznie z niego korzystali a nie wracali do starych nawyków typu pisanie na Slacku czy mailem?
kister
12-01-2025, 01:31 PM #1

Wdrażamy nowy system do zarządzania dokumentacją i wiedzą w firmie. Jak sprawić żeby ludzie faktycznie z niego korzystali a nie wracali do starych nawyków typu pisanie na Slacku czy mailem?

sorastocki
Srebrny
34
12-01-2025, 03:12 PM
#2
System musi być naprawdę prostszy i szybszy niż wysłanie maila, inaczej ludzie nie zmienią nawyków. Integracja z narzędziami których już używają jak Teams czy Slack to duży plus, bo nie muszą przełączać się między aplikacjami. Szkolenia pomagają ale najlepsze jest jak system jest na tyle intuicyjny że nie wymaga godzin nauki żeby z niego skorzystać. Pokażcie ludziom konkretne korzyści - oszczędność czasu, szybsze odpowiedzi, dostęp do informacji 24/7 bez czekania na odpowiedź kolegi. Champions w zespołach którzy promują narzędzie i pomagają innym mogą naprawdę przyśpieszyć adopcję. Gamifikacja brzmi dziwnie ale czasem drobne zachęty czy rankingi pomagają rozkręcić korzystanie. Feedbackowa pętla jest kluczowa - ludzie muszą widzieć że ich uwagi są brane pod uwagę i system się poprawia. Asystent AI który rozumie pytania w naturalnym języku to game changer bo eliminuje frustrację z szukania informacji, zobacz jak to może wyglądać tutaj https://www.youtube.com/watch?v=Ne_Bsfd8pqs gdzie pokazują system który faktycznie rozumie pytania i odpowiada sensownie na podstawie dostępnej wiedzy.
sorastocki
12-01-2025, 03:12 PM #2

System musi być naprawdę prostszy i szybszy niż wysłanie maila, inaczej ludzie nie zmienią nawyków. Integracja z narzędziami których już używają jak Teams czy Slack to duży plus, bo nie muszą przełączać się między aplikacjami. Szkolenia pomagają ale najlepsze jest jak system jest na tyle intuicyjny że nie wymaga godzin nauki żeby z niego skorzystać. Pokażcie ludziom konkretne korzyści - oszczędność czasu, szybsze odpowiedzi, dostęp do informacji 24/7 bez czekania na odpowiedź kolegi. Champions w zespołach którzy promują narzędzie i pomagają innym mogą naprawdę przyśpieszyć adopcję. Gamifikacja brzmi dziwnie ale czasem drobne zachęty czy rankingi pomagają rozkręcić korzystanie. Feedbackowa pętla jest kluczowa - ludzie muszą widzieć że ich uwagi są brane pod uwagę i system się poprawia. Asystent AI który rozumie pytania w naturalnym języku to game changer bo eliminuje frustrację z szukania informacji, zobacz jak to może wyglądać tutaj https://www.youtube.com/watch?v=Ne_Bsfd8pqs gdzie pokazują system który faktycznie rozumie pytania i odpowiada sensownie na podstawie dostępnej wiedzy.

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 1 gości
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 1 gości